Tuesday 21 February 2012

Hey You.




Ja, dig.
Jeg tror, ​​at du er dejlig, jeg tror, ​​at du er vidunderlig, jeg tror, ​​at du er en venlig og omsorgsfuld person, selv om  ingen ser dig på den måde. Og jeg tror, ​​at du er smuk. Jeg behøver ikke at vide, hvem du er, se, hvem du er, eller tale med dig for mig at vide disse ting.
En masse mennesker ikke kan se det på den måde selv, en masse mennesker tror, ​​at de har ret til at dømme andre, baseret på deres udseende, om hvad de bruger, hvordan de taler, og hvad de gør. Men det er forkert. Meget forkert. De har ingen ret til at bedømme dig, hvis de ikke kender dig, ingen gør.
Lad aldrig nogen, får dig til at føler dårligt for hvem du er i dag. Fordi du tilfældigvis være nogen vidunderligt. Glem alt om hadere. Glem alt om de mennesker, der giver dig lort. Glem alt om alle de mennesker, der har  tvivl dig og leve dit liv.


Jeg vil have dig til at stoppe med at bekymre dig  om hvad andre folk tænker om dig. Jeg vil have dig til at stoppe med at bekymre dig om de mennesker i dit liv, der ikke virkelig betyder. Jeg vil have dig til at gøre hvad du elsker. Jeg vil have dig til at stoppe med at  bekymre dig om alle disse udtalelser på dig selv, om hvad du gør, fordi de ikke selv noget. Jeg vil have dig til at glemme alt det og ting fra fortiden og værne om de gode ting. Jeg har brug for dig til at elske dig selv for, hvem du er. Gør ikke noget, du ikke føler sig trygge med at gøre. Være en tæve, når du skal være. Smile, selv når du såre, vise folk, hvor stærk du kan være, hvor stærk du egentlig er. 


Shit happens, glem det alt det, der har forårsaget dig smerte. Hvis det bliver hos dig, vil det kun give dig mere smerte. Livet er for kort til at leve med beklager. Smid dem alle væk, ikke tænke på det. Fejl er lavet for en grund. Der er ingen mening at dvæle ved fortiden, fordi alle, der betyder noget er. NU. Lad ikke fortiden pausen dig, gør det definerer dig. Må ikke søge efter nogen, chancerne er de vil ikke engang være den rigtige,. Lad dem komme til dig, fordi de laver en indsats for at blive din. Så vil du vide, at det var ventetiden værd.
Ps: Lad ikke nogen nogensinde fortalt dig, at du ikke er god nok, fordi du er. Smil smukke. 
 Hold dig smuk.
behindfakesmilesx:

photo by meand can you guys PPLEEASESE stop commenting about how big my boobs are, how small my waist is, that im a pretty girl holding this. You cant see my body and my face for a reason.
behindfakesmilesx




2 comments: